środa, 8 marca 2017

Dziś na pierwszym miejscu stawiam siebie. I jestem z tego dumna!


Drogie Kobietki, ja wiem, że Wy jesteście dzielne i silne i że macie w sobie nieograniczone pokłady energii. Że radzicie sobie ze wszystkim świetnie. Jesteście mamami, przyjaciółkami, kochankami, opiekunkami, pracownicami, sprzątaczkami, kucharkami, managerkami, psycholożkami - full service. A w dodatku wszystko na medal! 
Ja wiem, że bez Was, nie raz, wszystko by runęło, a Wasza rodzinka uschłaby z tęsknoty, umarła z głodu i by jej serce pękło z braku czułości. Wiem to wszystko, bo jak ja po 15 minutach wychodzę z łazienki (w weekendy mam ten luksus chodzić tam bez "obstawy"), to moje dzieciaki biegną do mnie jak szalone, z bananami na twarzach krzycząc: "Mamaaaaaaaa" - co najmniej jak by nie było mnie tydzień! Nie mówiąc już o moim P., który oddycha z ulgą myśląc: "No, wreszcie wyszła".
Ale, drogie Panie, dziś jest ten dzień, żeby pogodzić się z faktem iż nie jesteśmy niezastąpione! I, nie płaczmy z tego powodu. Wykorzystajmy to. Szczególnie dziś. I miejmy wszystko w... dupie! Po prostu. 
Znajdźmy chwilę, żeby usiąść sobie z kawusią, wziąć głęboki oddech i... po prostu być. Nie myśląc o tym, co mamy jeszcze do zrobienia i jaka tragedia się zdarzy jak tego nie zrobimy. Miejmy dziś randkę z samą sobą i pozwólmy choć raz, żeby, dla odmiany, ktoś zaopiekował się nami. Ktoś podał nam pod nos kolację. Ktoś pogłaskał nas po głowie. Ktoś za nas zareagował na słowo "mama". Ktoś utulił nas do snu. Bądźmy dziś słabe i nieporadne. Chyba przez ten jeden dzień świat od razu się nie zawali, co?
Buziaki z okazji Dnia Kobiet! ❤️




4 komentarze:

  1. Popieram, popieram! Zaopiekujmy się sobą i kochajmy siebie! Nie tylko dziś.....
    Fleczer

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trzymać 💐😆💐
    Dziś możemy wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Róbmy sobie Dzień Kobiet co miesiąc👍☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...